Hoensbroek, Nederland

Welkom thuis!

28 december 2012 - Hoensbroek, Nederland

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad!
Helaas zal dit het laatste reisverslag worden, aangezien mijn zuid-amerika reis erop zit.. Afgelopen zondag ben ik weer veilig aangekomen op Nederlandse bodem :-) Het was een erg fijne thuiskomst, een warm welkom. Ik wil jullie allemaal dan ook ontzettend bedanken voor alle lieve berichtjes en cadeautjes!

Een week geleden zat ik nog in Sucre, waar ik afscheid heb genomen van alle kids en de verzorgsters in het weeshuis. Het was een emotioneel afscheid, de dames hadden zelfs een kleine afscheidsborrel voor me georganiseerd. Op donderdag ben ik naar Santa Cruz gevlogen om de stad nog te bekijken, te genieten van het mooie weer en uit te rusten voor de lange terugreis.
Afgelopen zondag stonden mijn lieve familie en Martijn mij na 4 maanden dan op te wachten op Brussel airport, een moment waar ik ontzettend naar had uitgekeken :-)

Via deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn verslagen, het achterlaten van leuke berichten en alle support (zowel voor mij als mijn familie). Het was erg fijn te merken dat er werd meegeleefd vanaf de andere kant van de wereld!

Tot slot wil ik jullie allemaal graag alvast een fijne jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2013!

Tot snel op Nederlandse bodem,
Liefs,
Ellen

1. Gerrit:
    30 december 2012
    Deze ervaring neemt niemand je meer af. Je zult hem in de toekomst nog vaak gaan delen, denk ik. En nu?? Op zoek naar een baan?? Ik heb met veel plezier jouw reis gevolgd.